Tudnivalók az eBay-en történő eladás előtt

Sok online eladó és vállalkozó használja az eBay-t átjáróként vagy lépcsőfokként egy teljes körű e-kereskedelmi üzlethez. Az eBay-en történő értékesítés lehetővé teszi, hogy némi bevételre tegyen szert, és észrevegye, mely termékek és üzenetek népszerűek, így információval felvértezve indíthatja el online áruházát.

Megint mások e-kereskedelmi webhelyet üzemeltetnek, és olyan platformokat használnak, mint az eBay és az Amazon, hogy kiszélesítsék elérésüket és többcsatornás stratégiát hozzanak létre. Nem számít, melyik kategóriába tartozik, néhány dolgot tudnia kell az eBay-en történő értékesítésről, amelyek segítenek a lehető legtöbbet eladni.

Az eBay Eladói Központban felsorolt értékesítési folyamat meglehetősen egyszerű: listázás, szállítás és fizetés. Mindazonáltal számos további lépést megtehet, hogy mindenben segítsen, kezdve a SEO-rangsorok feljavításától a legjobb ügyfélszolgálati élmény biztosításáig. Az alábbiakban összeállítottunk egy listát azokról a dolgokról, amelyeket tudnia kell, hogy több ügyfelet vonzzon és alakítson át az eBay-en.

A sikeres eBay-áruház létrehozásának és fenntartásának kulcsa, hogy megértsük, hogyan működik a platform a vásárló szemszögéből. Ennek legegyszerűbb módja az eBay hétköznapi vásárlóként való használata. Keressen a termékek között az egész webhelyen, hogy megtudja, hogyan működnek az eBay keresési/szűrési funkciói. Győződjön meg arról, hogy keresései részletesek, és a saját üzletében értékesíteni kívánt termékekhez hasonló termékekre és kategóriákra összpontosítanak. Jegyezze fel a sikeres eladókat a különböző kategóriákban, és nézze meg, hogy meg tudja-e határozni, mi a közös bennük.

Megalakulásakor az eBay olyan piac volt, ahol az emberek mindent eladtak, a hétköznapitól a teljesen furcsáig. A kezdetek óta az eBay független eladóinak milliói úgy fejlődtek, hogy a luxuscikkektől és szolgáltatásoktól kezdve a legfelsőbb elektronikai cikkekig mindent kínáljanak. Ha üzletet szeretne nyitni, de nem tudja, mit adjon el, a legkelendőbb cikkek funkció nagyszerű forrás, amely betekintést nyújt minden kategória trendjébe.

Ha Ön vagy valaki, akit ismer, az eBay-en volt a korai időkben, valószínűleg jó sok időt töltött az ajánlattételi játék tökéletesítésével. De ha az aukciók nem az erőssége, a „Vásárlás most” opció lehetővé teszi, hogy a vásárlók közvetlen eladásként vásároljanak tételeket az Ön üzletéből.

Ha termékeit máshol értékesíti, ismételje meg a számokat az eBay számára, és állítsa be árait úgy, hogy fedezze a bolti és a listázási költségeket. Szánjon egy kis időt annak kiderítésére, hogy a listázási díjak hogyan befolyásolják az árat, hogy az árverés vagy a „Vásárlás most” opció a megfelelő megoldás, és hogyan kell figyelembe venni a szállítási költségeket. Ez természetesen a működési költségein és az áruk költségén felül van.

Még a legforróbb piacon lévő eBay-üzleteket is jól kell hirdetni ahhoz, hogy vonzzák (és remélhetőleg megtartsák) a hűséges vásárlókat, és profitot termeljenek. Itt jönnek be a képei. A professzionális megjelenésű, tiszta, pontos és informatív képekbe való befektetés növeli a bizalmat ügyfélkörében, és végső soron több konverziót eredményez.