Plakát készítés: minden méretet vállal a plakátnyomda

A plakátnyomda Budapest egyik legrégebbi reklámeszközeit gyártó vállalkozás. Mi tudjuk a legjobban, hogy a hagyományos offline vizuális kommunikáció egyik legnépszerűbb eszköze 2022-ben is kétségkívül a plakát lesz. . Ha a plakát készítés lesz kampányunk egyik fontos eleme, akkor a nyomdai megrendelés során különböző plakát méretek közül választhatunk.

Kicsitől egészen a nagy plakátokig

Az egyik leghatásosabb, és leglátványosabb képviselője a plakátok népes családjának az óriásplakát, melynek általános mérete 505×238 cm. Találkozhatunk velük a forgalmas metróban, az autópálya mentén, elhelyezhetjük őket plázák, bevásárlóközpontok épületein, egy biztos: ha hirdetésünket vizuálisan is vonzó formába csomagoltuk, járókelők és utasok ezreit érjük el üzenetekkel. Óriásplakát készítés munkát csak kevés nyomda tud készíteni, sokan külföldről hozzák, holott itthon olcsóbb lenne kigyártatni.

Citylight világító plakát készítés

Sokszor esik a választás a megállókban, vasútállomásokon elhelyezett közepes méretű változatokra, de a kisméretű plakátok (A2-től) is rendkívül népszerűek a hirdetők körében. A citylight plakátpapír ezzel szemben átvilágítható, fehér színű papír, kifejezetten az általában kültéri világító dobozokban történő elhelyezés céljából. Itt az a lényeges, hogy önmagában is jól nézzen ki, de ha átvilágítja a fény, akkor valósággal ragyogjon.

Öntapadós plakát – beltérre, kültérre

A plakát nyomtatása többféle alapanyagra történhet: alapvetően mindig a maga a hirdetési eszköz, a hirdetőtábla felülete, helye határozza meg a plakát készítés során választott papír típusát. Kifejezetten nagy felbontású grafikák, poszterek, reklámcélú plakát készítés esetén jön pl. a kékhátú papír, mely kiválóan eltakarja az előzőleg felragasztott nyomatot, semmi nem fog látszani a felületen.

A plakát készítés előnyei

Az egyik legfontosabb érv a plakát mellett költséghatékonysága. Szemben a rádiós és televíziós hirdetésekkel, a grafikailag jól megtervezett, jól kivitelezett és főleg jól elhelyezett plakátokkal. rengeteg embert érünk el.

Kiválóan célozhatunk a plakátok segítségével, ha pl. földrajzi alapon történt a célcsoport meghatározása, de az érdeklődési területeknek megfelelő kihelyezés és könnyedén megvalósítható, gondoljunk csak egy-egy orvosi rendelőben, moziban, szórakozóhelyen elhelyezett plakátra.

Ha a kampány során a bevésés, az ismeretség növelése a cél, szintén nagyon hatékony ez a reklámeszköz, hiszen a nyüzsgő embertömeg nap mint nap, a nap minden órájában találkozhat termékünkkel, szlogenünkkel, hirdetésünkkel.

Online és offline reklámeszközök kéz a kézben

Az online reklámkampányok igen nagy része hivatott a vásárlót, ügyfelet, választót az offline világ felé terelni. Egyértelmű, hogy a plakátok az eladáshelyi vásárlásösztönzés illetve egyéb kampányok, választási kampányok, rendezvények megkerülhetetlen szereplői. hiszen többek között az akciók, árleszállítások online hirdetéseinek tényleges konverziója is jelentősen csökkenne az üzletben elhelyezett színes nyomatok nélkül. Ne mondjunk hát le továbbra sem a színes, dizájnos papírplakátokról, és kérjük nyomdai kapcsolattartónk segítségét a céljainknak leginkább megfelelő reklámhordozó kiválasztásához!