Google Ads hirdetések és a konverziónövekedés

A Google Ads hirdetések által kiváló eredményeket lehet elérni, nagyobb látogatottságot lehet általuk generálni az oldalunkra, és ezáltal növekedhet a konverziónk is. Az azonban egyáltalán nem mindegy, hogy hogyan készítjük el ezeket a Google Ads hirdetéseket. Komoly ráfizetéseink lehetnek, hogy ha nem megfelelő módon állítjuk be ezeket a fizetett hirdetéseket. Ezért is javasoljuk minden alkalommal ügyfeleinknek, hogy szakember segítségét vegyék igénybe ezeknek gondos beállításához.

A Google Ads Pay Per Click hirdetések jó lehetőséget biztosítanak arra, hogy a különböző kulcsszavakra, melyekre beállítjuk a kampányokat, megjelenjen a hirdetésünk, kiemelt helyen. Az ilyen kampányok esetében ráadásul csak akkor kell majd fizetnünk, ha egy kereső rákkattint a hirdetésünkre. A PPC kampányok tehát nagy forgalmat tudnak generálni a honlapunkon, landingpage-eken, ha a megfelelő kulcsszavakra hirdetünk.

A releváns kulcsszavak kiválasztása azonban nem olyan egyszerű, mint ahogy azt sokan gondolnák. Az ezt követő ellenőrző munkafolyamatok is befolyásolhatják a hirdetés sikerességét. Összeggégében azt mondanánk, hogy a Google Ads hirdetések beállításához szükséges, hogy egy olyan szakember végezze ezt a beállítást, aki több éves szakmai tapasztalatából fakadóan tisztában van azzal, hogy mi az, ami garantáltan működni fog. Ebből fakadóan akár már az első kampánytól kezdve sikeres hirdetésekkel népszerűsíthetjük vállalkozásunkat, és elérhetjük a kívánt konverziós célt.