Az iPhone szerviz javítási folyamata 4 egyszerű lépésben

Az Apple termékek, ahogy világszerte, úgy hazánkban is hatalmas népszerűségnek örvendenek. Egyre több ember kezében látunk az utcán iPhone-t, iPadet vagy iPodot, ami nem meglepő az iOS rendszerek megbízhatósága és felhasználóbarát megoldásai fényében. Fontos azonban, hogy akkor is „márka-hű” megoldásokat keressünk, ha valami meghibásodás vagy kár történik eszközünkkel.

Ezúttal azoknak szeretnénk segíteni, akik iPhone szerviz igénybe vétele előtt állnak, és még nem tudják, mire számíthatnak egy ilyen jellegű üzletbe betérve.

  1. Átvétel

Az átvételt megelőzően lényeges, hogy előzetesen érdeklődjünk a kiválasztott iPhone szerviz ügyfélszolgálatán, hogy szükséges-e időpontot foglalnunk. Léteznek olyan iPhone szervizek természetesen, ahova bármikor betérhetünk e nélkül is, de sok esetben szükséges előre bejelentkeznünk, hogy segítséget kaphassunk (ez különösen igaz a fővárosi vagy ismertebb üzletek esetében).

  1. Diagnosztika

Az átvételt követően az eszközünket bátran hagyjuk az iPhone szervizben, ahol a szakemberek felmérik a kár típusát és megoldási lehetőségeket. A javítás megkezdése előtt az iPhone szerviz szakemberei várhatóan értesíteni fognak minket arról, hogy milyen összeget jelentene a készülék helyrehozása.

  1. Javítás

A diagnosztikát követően megkezdődik a javítás folyamata, ami legtöbbször alkatrész vagy kiegészítő cserével történik.

  1. Átadás

Előfordulhat, hogy eszközünket már pár óra után újra kézbe kapjuk, de az is lehetséges, hogy szervizelése több napot is igénybe vesz.

+1 PRO TIPP: Árajánlat

Ha bizonytalanok lennénk, hogy a kiválasztott szerviz a legjobbat nyújtja-e számunkra, érdeklődjünk több üzletben és kérjünk akár több árajánlatot is a döntést megelőzően.