Mindig is szerettem a kihívásokat és tudtam, hogy az unalmas monoton munka nem lesz tűrhető a számomra. Alkalmazottként viszont egy ideig kénytelen voltam ezt túlélni, egészen addig, amíg aktuálissá nem vált a cégalapítás is a számomra. Innentől kezdve abbamaradtak a száraz percek és végre olyan kihívásokat kellett megoldani, amelyek izgalomba tudtak hozni.
Szeretem a sikerélményt az élet minden területén, így ez nem volt máshogy a cégalapítás esetében sem. Kitaláltam egy fantasztikus ötletet, legyártattam rengeteg terméket és létrehoztam mindehhez egy webshopot, hogy minél több embert tudjak elérni online felületeteken. Minden csodásan alakult, jöttek a vásárlók és ennek hatására a bevételek is, így azt láthattam, hogy a cégalapításnál nem is lehetett volna jobb ötletem.
Viszont ezek után következett be egy gazdasági válság és bár először nem gondoltam volna, de egy idő után én is nagyon tapasztaltam a hatásait. Visszaestek a vásárlások számai, a partnereim sem tudtak mindig időre teljesíteni és kezdett aggasztó lenni a helyzet. Még a hitel felvételének az ötlete is felmerült bennem és elkezdtem abban kételkedni, hogy mennyire volt jó ötlet utólag a cégalapítás.
De, mint említettem az elején, szeretem a kihívásokat, így rájöttem, hogy ez igazából egy izgalmas, megoldásra szoruló helyzet, ami engem motiválhat. Elkezdtem bizonyos cégeket tanulmányozni, akik a recesszió ellenére is sikeresek tudtak lenni. Ennek köszönhetően megtaláltam a kiutat a negatív helyzetemből, ami a marketing költségek növelése volt.
Bármennyire is úgy tűnt, hogy kellemetlen a helyzet, megnöveltem a hirdetésre szánt kereteket és meglepő módon napokon belül érezhető volt már a változás. A versenytársaim is hasonló gondokkal küzdöttek, viszont ők nem tettek erre hangsúlyt, ami az én javamra vált. Sikeresen kijöttem belőle, a vállalkozásom sikeresebb, mint valaha és bátran állíthatom, hogy nagyon örülök a cégalapításnak.